Варіанти використання мерчу:
1) За призначенням. Одяг перестав бути просто одягом. Тепер це маніфестація особистості. Багато що можна сказати про людину за одягом, який вона носить. Тому, додати у свою лінійку мерча футболку чи світшот це завжди хороша ідея.
2) Ознака приналежності. Крім того, щоб виділятись, одяг також дозволяє виділити у натовпі своїх. Одяг це ознака зграї, групи людей яких щось об'єднує. Так, фанати одного і того ж музичного гурту зможуть впізнати собі подібних у натовпі.
3) Продаж на концертах. Звичайна футболка вважається окролевою мерча. Бо саме із футболок усе розпочалось. Така дешева і компактна річ є прекрасним сувеніром з концерту чи події.
4) Ходячий білборд. Люди люблять худі та світшоти, носять футболки і обожнюють ходити в магазин із еко шоперами. Якщо вони будуть робити це у футболках вашого бренду, його впізнаваність буде автоматично зростати.
Принти на футболках, худі, світшотах, шоперах і багато іншого