Варіанти використання мерчу:
1) За призначенням. Одяг перестав бути просто одягом. Тепер це маніфестація особистості. Багато що можна сказати про людину за одягом, який вона носить. Тому, додати у свою лінійку мерча футболку чи світшот це завжди хороша ідея.
2) Ознака приналежності. Крім того, щоб виділятись, одяг також дозволяє виділити у натовпі своїх. Одяг це ознака зграї, групи людей яких щось об'єднує. Так, фанати одного і того ж музичного гурту зможуть впізнати собі подібних у натовпі.
3) Продаж на концертах. Звичайна футболка вважається окролевою мерча. Бо саме із футболок усе розпочалось. Така дешева і компактна річ є прекрасним сувеніром з концерту чи події.
4) Ходячий білборд. Люди люблять худі та світшоти, носять футболки і обожнюють ходити в магазин із еко шоперами. Якщо вони будуть робити це у футболках вашого бренду, його впізнаваність буде автоматично зростати.

Принти на футболках, худі, світшотах, шоперах і багато іншого
ДРУК НА ТЕКСТИЛІ
Є кілька основних технологій друку на одязі які ми практикуємо у Zgraya. Кожна із них має свої переваги та недоліки, тому важко описати вичерпні цінові рішення. Але ви завжди можете написати нам у телеграм або інстаграм щоб проконсультуватись яка технологія найкраще підходить для Вам у цей конкретний момент. Які бувають технології:

1) Сублімаційний друк
Найрозповсюдженіша технологія. Мабуть, якщо вам колись дарували білу футолку із Вашою фотографією, вона була надрукована сублімацією. Суть технології полягає у тому, що принтер заправлений спеціальними сублімаційними чорнилами друкує зображення на спеціальному папері. При нагріванні ці чорнила не розтякаються, а переходять одразу у газоподібний стан і в цьому стані здатні проникати у будь які синтетичні тканини, такі як поліестер, акрил чи віскоза.
Переваги:
- дешево при малих тиражах
- стійкий до прання та механічних пошкоджень принт

Недоліки:
- дорогий при великих тиражах
- тканина повинна бути синтетичною
- друк можливий тільки на світлому одязі



Як ми друкуємо і скільки це коштує

2) Шовкографія, або шовкотрафарет
Якщо ви брали участь у фестивалях, форумах чи будь яких подіях, де було більше 100 чоловік та роздавали хлопкові футболки - скоріше за все Ваша футболка зроблена саме за цією технологією. Її суть полягає у тому, що для кожного окремого кольору роблять спеціальний трафарет на сітці, через який наносять фарбу кожного кольору по черзі на виріб.
Переваги:
- дешево при великих тиражах
- фарба добре дихає
- можна друкувати на будь яких тканинах

Недоліки:
- дороге виготовлення трафарету, тому невиправдане використання на малих тиражах
- потребує делікатного прання
3) Термотрансфер і флекс плівка
Крім фарби, на тканину часто також наносять спеціальну плівку, яка плавиться під високою температурою та приклеюється до тканини. Із плівки можна попередньо вирізати фігури, або брати великий листок цієї плівки та надрукувати принт на принтері безпосередньо на ньому.
Переваги:
- дешево при малих тиражах
- можна як вирізати однокольорові візерунки, так і друкувати повнокольорові
- немає вимог до тканини

Недоліки:
- тканина під плівкою не дихає
- такий принт витримує усього до 40 прань



4) Прямий друк на текстилі
Саме та технологія, коли чорнила наносять безпосередньо на виріб, без будь яких проміжних носіїв. Беремо футболку, завантажуємо її у спеціальний принтер і друкуємо. При чому для друку на темних тканинах необхідно спочатку нанести шар білого пігменту, а вже потім на нього друкувати принт. Тому друкувати на кольорових тканинах виходить дорожче. Також, щоб принт служив довше, необхідно перед друком обробити футболку спеціальним праймером.
Переваги:
- немає обмежень по складності принта та по кольорах
- принт добре дихає
- можна друкувати на будь яких тканинах

Недоліки:
- найдорожча технологія
Made on
Tilda